Ziua Copiiilor in Moldova

Vreau in acest articol sa prezint cum familia mea a celebrat Ziua Copiiilor in Rpublica Moldova. Impreuna cu sotia mea, avem 2 copiii; o fetita de 2 ani si un baietel de 3 luni. Copiii nostri sunt o binecuvantare si pentru noi si pentru cei in jurul nostru. Am aflat un lucru ciudat in Republica Moldova. Oameni sarbatoresc ziua copiiilor si in aceleasi timp se fac multe avorturi in fiecare zi. O zi in tot anul celebram copiii dar in fiecare zi zeci de copiii sunt ucisi de buna voia si putini oamenilor le pasa de copiii ucisi. Din cauza aceasta ne-am dus la spitalul #1 sa facem o manifestare si sa informam oameni de pericolul avortului.

Ne-am intilnit impreuna cu cateva familiile din biserica noastra “Buna Vestire” si cu tineri am stat in fata spitalului. Sute de oameni treceua si le am dat cate un Ziarul Liber si o brosura “Ce spune Dzeu despre avort?”. Majoritatea trecatorilor erau receptivi si un tanar a trecut si a venit inapoi si a zis, “am vrut sa trec fara a ma uita la voi dar cand mi-am dat seama de mesajul D-voastra am vrut sa va multumesc pentru ceea ce faceti”. Un grup de tinere care invata medicina au aruncat o vorba cand treceau, “avort nu este pacat” si cand le am spus ca este si un pacat si un omor una din ele a raspuns, “nici nu este un omor”. Dupa aceasta au inceput intrebarile. “Dar in caz de incest si viol?” a fost prima intrebarea. Lenuta, sotia mea a raspuns, “din toate avorturi care se fac anual, cazuri de avort din cauza incestului si violului nu fac nici un procentaj.” Adica 99% de avorturi sunt facute din alte motive decat incest si viol. A doua intrebarea a fost, “Dar daca copil se va naste handicapat, viata sa va fi un chin pentru parintii sai, nu e mai bine sa faci avort?” Lenuta a raspuns, “dar daca, fereste Dzeu, cazi si tu in accident si devii invalida, mai bine sa-ti luam viata pentru ca va deveni si viata ta un chin pentru cineva.” Raspunsul era tacere. Ele au plecat dar se gandeau pentru prima data ca avort nu este un proces simplu fara a lua viata, ci copil in burta mamei este o viata care se merita a trai. Slava Domnului ca sunt oameni care stau tare impotriva raului in tara si promoveaza valorile bune.

Dupa ce am plecat de la spital, am mers la o petrecere cu familiile din biserica noastra. Am continuat sa celebram ziua copiiilor. Am avut jocurile interesante pentru copiii si poizii frumoase. Sper ca ati celebrat frumos ziua copiiilor ca si noi. Indemnul meu este sa celebram copiii nostri in fiecare zi prin a-i invata Cuvantul lui Dzeu si prin a sta tare impotriva raului care distruge copiii nostri. Dumnezeu sa va binecuvanteze.

One comment on “Ziua Copiiilor in Moldova

  1. Dear Erik Brewer,
    I just saw this website, http://www.moldovacrestina.net, today and have read through some of your contributions. With respect to the ones I have read, I WITH ALL SINCERITY THANK OUR SAVIOR CHRIST JESUS FOR PEOPLE LIKE YOU. People whose know the principles of GOD and apply it. I agree with your views on this issue of sexual of immorality.

    Some people will not understand your views because they are not spiritually minded. Always advice them to first of all accept JESUS CHRIST as their LORD and personal savior and then ask GOD for the HOLY SPIRIT.

    Never look back: put your hand firmly on the plough with your eyes fixed permanently on our LORD and MASTER JESUS CHRIST.

    HE knows your labor for HIM and would never fail you as you continue genuinely with HIM.

Leave a Reply

